ریویو گوگل مشتری چیست و چگونه می توان آن را اجرا کرد؟
نوشته شده توسط : hamed

در قبلی ریویو گوگل مشتری سئو در مشهد را Google trusted stores مینامیدند. Google trusted stores در سال ۲۰۱۲ راه‌اندازی شد و در واقعیت یک نرم‌افزار صادر شدن گواهینامه یا این که تاییدیه بود که با ارائه یک آرم به کسب و امور موقعیت قابل پشت گرمی بودن مغازه آنها‌را در معرض مشاهده کرد قرار می‌اعطا کرد.
این نماد تاییدیه یا این که مهر گوگل، نماد کوچکی بود که در نصیب زیر سمت راست سایت خرده فروشی اکران داده میشد. این علامت به مشتریان امداد میکرد تا با پشت گرمی بیشتری از فروشگاه اینترنتی خرید نمایند و روشی بود که گوگل برای پذیرش بی واسطه فروشگاههای خاص از آن به کار گیری می‌کرد. خرده فروشان می‌توانستند برای اخذ این تاییدیه نام نویسی نمایند و داده‌هایی را در چنگ گوگل قرار دهند. در صدر این اطلاعات داده ها حساسی مانند کنسل توصیه و یا این که ارسال بود. با این حالا بعدا گوگل این لازمات را تغییر‌و تحول بخشید.
برای مثال تغییرات دیگری که چهره اعطا کرد، ترکیب این اپ با گوگل ادوردز بود. در سال ۲۰۱۳، Google Trusted Store از لحاظ جايگاه بندی فروشنده، به برتری رسید و در تبلیغات ادوردز تولید ها ظواهر می‌شد.


Google Trusted Store

مزایای Google Trusted Store
علاوه بر کسب نشانه پشت گرمی، خرده فروشان می توانستند از مزایای بازاریابی پرداخت به ازای کلیک (PPC) نیز منفعت مند شوند که در نوع خویش نوعی تاییدیه مجانی به اکانت میآمد و اعتبار مارک را ارتقا می بخشید. گوگل این آرم را صرفا به خردهفروشانی ارائه می اعطا کرد که می توانستند تجربه خرید عالی برای مشتری تولید نمایند. از لحاظ تئوری، تاییدیه گوگل میتوانست وسعت فروش را ارتقا دهد.
بازار مدرن بسیار رقابتی میباشد. دارا بودن نشانه متکی بودن به استفاده کننده غرض ذکر میدارد که مارک شما قابل پشت گرمی میباشد. این دستور به نوبه خویش میتواند به کسب منزلت رقابتی برتر مارک امداد شایانی کند.
گوگل اینگونه سیستم تاییدی را با جدیتی که سزاوار آن بود در پیش گرفت. این تاییدیه برای خریدی تا سقف 1000 دلار پشتیبانی مشتری به کار میاورد. در حالتی‌که مشتری خرید خویش را ایفا می بخشید، ولی پیروز به اخذ آن نمی‌شد، می توانست مستقیماً با گوگل تماس بگیرند. در این‌حالت مغازه ممکن بود طبیعتا موقعیت متکی بودن خویش را از دست بدهد. با اینکار، مشتریان می توانستند به سراغ برندهایی بروند که آیتم پذیرش گوگل بودند.





:: برچسب‌ها: سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: